Då har jag helg!

Sådär, då var det måndag och alla andra jobbar sen tidig morgon. Men jag har myst ner mej i sängen igen, med en kaffekopp och täcket som värmer!
Igår fick jag ihop 8H på flottaren vilket kändes sjukt bra! Massa timmar att få ut därifrån nu :)
 
I normala fall brukar jag bara vara hemma på måndagar, tar mej ut för att handla det mest nödvändigaste och bara ha min egna lilla helg. Men idag blir det inte så!
Ska vara färgmodell vid halv två så innan dess ska jag få in mej mat och försöka mej på en promenad och få lite luft, kan behövas!
 
 
Syns ju såklart inte supermycket vilken utväxt det har blivit, men oj så härligt det ska bli att få lite nytt i skallen! :)
 
Igår när jag kom hem så tog jag mej ett hett bad tillsammans med en kall öl och choklad!
Skrubbade fötterna och rakade benen, körde med en riktig hårtvättning och huvudmassage.
Klev sen upp och gjorde en fotinpackning och smorde benen. Gav ansiktet lite behandling och sen skar jag upp massa frukt! Inväntade E som jobbade och så var det dags att kolla repris från skidor!
 
 
Fick en härlig blombukett i torsdags då jag kom hem från jobbet. En härlig känsla att komma hem och detta står på bordet! :)
 
Imorgon kommer Smålandstjejerna till Vansbro också! Hoppas vi hinner med supermycket! Skoter, badning, skridskor, skidor, spel och bakning!
Och så kör vi en me&I visning på torsdag här hemma. Så lite bakning ska det allt hinna bli också!
 
Köpte lite vrålsnygga tyger i fredags också till nya vetekuddar. Jag blir verkligen helt frälst av alla fina tyger, vill bara sitta och sy kuddfodral, egna kuddar och en massa härliga saker!
 
 
Hur härliga är dom inte!
 
Nu får det bli kaffe, stickning och ihopplock!
 
 

Kommentarer
Postat av: LindaBoo

Jag är allt oxå ledig;) jag är oxå den som jobbar på alla konstiga tider när alla andra är lediga:)

2013-02-18 @ 11:03:23
URL: http://lillatosa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0