En spontan helg!

 I fredags fick jag jobba hela 9,5 H på flottaren. Äntligen säger jag bara! Hellre det än några timmar hit och dit som gör att det förstör en hel dag i stort sett!
Kom hem och diskuterade helgen med E och sen på lördag var det dags. Vi skulle ta en skoterutflykt upp till klacken och grilla korv vid stugan på hemvägen!

Inte så svårt att hitta vägen faktiskt och det var bra mycket snö uppåt! Fint och härligt!
Slut i kroppen efter att ha skumpat runt bakom E på en trång skoter så pass länge men det är endå en härlig känsla :)
 
 
 
Efter att alla utom jag klättrat upp i tornet så passade vi på att bara njuta av utsikten och kolla runt i "eldstugan" innan vi drog oss tillbaka!
Till stugan för korvgrillning. Väl där och med eld i kaminen bestämde vi oss för att stanna kvar över natten. Så vi proppade i fullt med ved innan vi drog hem och handlade och värmde oss med en dusch och sen begav vi oss ut igen! 
Öl, hemmagjord pizza, spel och en massa snack! Hur trevligt som helst!
La oss vid tolv tiden och vaknade vid nio ca. 
 
 
Upp för frukost, ihopplock, diskning och sen hemfärd. Mamma&Pappa anlände precis då vi åkte.
E släppte av mej hemma då jag skulle jobba. Han, Rickard och Elin fortsatte på skoterfärd till DJ.
Hade gärna hängt med på det men jobbet kallade.
Det är såna här gånger man kommer bli överlycklig när man inte har något helgjobb! Bara kunna hänga med andra eftersom dom också är lediga på helger!
 
Nu ska jag ta och starta dagen med att plocka ihop här hemma. Vi har bara slängt allt överallt och det är ingen ordning. Sen väntar jobb på vansbrohem och med företaget! :)
 
Ikväll ett pass på friskis och imorgon bitti ska jag bannemej släpa mej upp och dra ner på gymmet tidigt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0