Ett bra beslut!

I veckan har jag gjort något som jag länge gått och funderat över. Ett jobb mindre! :) Kan inte kännas bättre :)
Äntligen säger jag bara!
I sommar får jag börja njuta av helger och kvällar fullt ut!
 
Idag väntar ett monsterpass på flottaren, känns hur bra som helst! Jobbar med Elin så dena kväll blir kanon!
Imorgon är jag helledig och då blir det antingen skidor, äventyrsbad eller stickning. Beror på om jag får med mej någon :)
Söndag blir en heldag på bion. Inventering, städning och fix! Härlig helg!
Ska boka in några tvättstugor till veckan också, har även annat småjobb på vansbrohem.
 
Beslutatde mej för att hänga på till Kreta i April, för 3:e gången :)
Ska bli härligt att få bada med Elvira och Stina, äta glass och ha tjejkvällar med nagellack! Köpa på mig lite snygga färger tills dess :)
 
Nu ska jag fixa ihop ett erbjudande till veckan på mitt företag!
Sen bär det av ut!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Du vet väl att du är fantastiskt duktig! LAVVO

2013-02-08 @ 22:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0