Familjen!

Mitt liv kan variera väldigt mycket. Just nu är det en sån där härlig period när bra människor fyller mina dagar och man skrattar tillsammans. Man bara är och det är inga konstigheter alls!
 
Matilda har varit hemma någon vecka och det har varit supermysigt att bara ta dessa spontana fikastunder tillsammans med henne och Elin! Älskade småsystrar!

Jag är så otroligt tacksam som har otroligt fina människor runtom mig hela tiden! Min familj som är guldklippor som ger råd och tips, får mej på bra humör och bara finns där!
Spontanfika med Elin igår på Håkis! Myspys!
Även en spontan AW med vänner som var en kväll att minnas! Underbart!
Ikväll blir också en kväll att minnas :) Härliga härliga helg!
 
Nyss ätit mat med E som kör en heldag med "jobb".
Ska plocka undan en massa här hemma, göra mej klar och ta med mej lite saker och säga hej till mor och far!
Ikväll väntas jobb, likaså imorgon!
 
Och i Maj väntar flygplan! Älskade älskade Familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0