Flera år försent

Ibaldn så fastnar man verkligen i sina funderingar och man ältar saker om och om igen. Men man vet att det har varit och det spelar ingen roll hur mycket man än tänker på det så kommer det endå inte att ändras.
Men vissa saker skulle man gjort tidigare eller kommit på för flera år sedan!
 
En enorm nackdel med att jag har alla mina jobb är att jag aldrig någonsin har en hel helg ledig. Visst blir jag ledig under veckorna, men vem är då ledig? Vem ska man hänga med då?
Då sitter jag här hemma, rätt upp och ner och väntar på helgen. När jobbet börjar.
Jag har iaf sagt upp mej från bion, kommer jobba April ut och sen är det aldrig mer. Det tar upp för mycket tid och när det krisar sig med folk slutar det med att jag åker på det. Det är inte roligt att vara på helspänn inför varje helg.
 
Kommer köra säsongen ut på flottaren också, sen inge mer där. Möjligen luncher eller så men inte några fler festkvällar eller helger!
Jag kommer satsa stenhårt på helgerna i sommar. De ska vara lediga dagar och det ska njutas av dom. Ingen plåga som det är nu!
 
Jag kommer absolut leta extra jobb i sommar. Endast för några veckor och för att dra in lite mer pengar och få igång regelbundna tider. Behöver verkligen ett jobb med riktiga tider nu!
Jobbar stenhårt på så många saker just nu.
 
Jag önskar jag hade ett hus och lite mer pengar att röra mig med. Då skulle jag genast suga tag i mina inredningsplaner! Har så mycket ideér som behöver få bli verklighet men ingenstans att göra dom verkliga! Otroligt jobbigt!
 
Nu slår jag på en kanna kaffe och vädrar ur lägenheten lite!
Lite nytt behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0