Man får ta det som det kommer!

Man kan inte påverka mycket i livet. Men mycket kan man endå försöka styra åt rätt håll.
Jag känner att jag tappat så otroligt mycket senaste tiden. Tappat den sociala biten något enormt och har ingen ork i krppen.
Ingen ork att höra av mej, styra upp saker fullt ut eller ens bry mej lite.
Jag vet liksom inte vart orken tog vägen, men jag hoppas att den kommer väldigt snart!
 
Idag får det bli lite ihopplockning av hemmet, sy vetekuddar, baka, och vid kvart i två börjar jag jobba fram till 19 tiden ca!
Ska bli härligt! :)
 
Igår slösade jag bort precis heeela dagen med att göra ingenting. Bara ångra mig totalt och var helt ensam hemma.
Pappa bjöd med mej på selins och det var så otroligt mysigt och trevligt! Tusen tusen tack pappa!
 
Och självklart är idag en perfekt dag att ta på sig skidorna, eller ta skotern och dra iväg. Ligga och mysa i solen och bara njuta till fullo av vädret!
Typiskt att det är idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0