Plötsliga händelser

När man börjar tänka framåt, mot sommaren och alla dessa planer och möjligheter så blir man bara snurrig. Fattar inte att det kan finnas så otroligt mycket alternativ att välja mellan. Men valen blir ganska enkla pga det ekonomiska. Allt kostar så otroligt mycket!
 
Igår satte jag upp ett litet veckomål med företaget. I slutändan hoppas jag på att det ska gå att nå samma mål med hjälp av att sätta ihop hela 2013. Vi får se! :) Det är iaf otroligt roligt att jag har något eget, något som bara jag har och jag bestämmer själv. Ingen som kommer med pekpinnen och säger hur det ska vara. Det är jag som bygger upp mitt egna lilla företag och mål!
 
Idag blir det jobbdag och sen hoppas jag på att sticka några av de få lappar som fattas till filten! :) Är så nyfiken på hur slutresultatet blir. Förmodligen inte alls som man har tänkt sig men vi får se! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0