Tre små pojkar

Gåradegn var en massa småjobb och ärenden som fixades. E va iväg själv och köpte sin egna skoter. Gissa vem som är som ett litet barn på julafton?! ;)
 
Fikade med semla hos mamma&pappa och tog mej senare till bion för jobb och filmtittning!
Sjuukt dålig film. "A good day to die hard" var det och både E och jag bara kollade på varandra och suckade typ. Tack och lov att jag inte betalar för att se filmer!
 
Drog oss vidare på promenad runt saltvik och matstopp på pizerian! Rickard, Elin, Timmie, Erik och jag.
Köttbit och öl, massa prat och skratt!
Drog oss vidare hem för att sova.
 
Nu har både Rickard, timmie och erik dragit iväg för att ha en dag på skotern. De bjöds på frukost här hemma först och gissa om det var tre så pojkar som med glädje drog iväg ;)
Själv ska jag göra mej klar för tre timmar på flottaren innan det är dags för bio och senare ikväll opera. Hinner hem en timme emellan tror jag. Hetsig dag, men endå inte!
Och jag ska inte göra mycket, bara det jag känner för så jag kan ladda upp mej själv för kommande vecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0