2013

2013 Har börjat bra! Känns som det gått minst två veckor sedan vi bodde på hotell och blev sådär sjukt proppmätta på den underbara maten!
Mycket har hunnits med. 
Jobb, mys, träning, städning, umgänge, funderingar, planering och mål har satts upp!
 
Känns fantastiskt bra!
Spelat spel med familjen och käkat massor av popcorn med Stina!
 
Är det inte fantastiskt när mina systerdöttrar på 5 och 2 år, sitter med min telefon, klickar in sig på kameran och tar ett kort på sig själva. Dom är banne mig mer tekniska än jag!
 
 
Fina, underbara tjejer!
 
Nu har jag tagit mig ett bad, skrubbat fossingarna, smort in mej, på med pyjamas och slängt i en varsin majskolv. Så nu blir det söndagskvällsmys.
Tänkte be E fixa min frisyr också, kände så plötsligt för en inbakad fläta! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Herregud va Stina är lik dig!

2013-01-06 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0