6 Dagar

Sen sist jag skrev.
Inte mycket som händer som kanske är så intressant.
Men däremot händer mycket för just mig! Känns kanon!
Barrundan och stugbesöket var kanon!
Härligt att bara kolla på stjärnor, månskenet, elda som tusan, spela kort och käka tacos! Mysa med bra folk och sova gott!!
 
Barrundan blev en bra uppslutning måste jag säga! Vi började som två men slutade som 15 tror jag! Underbart!
Blev inringd på jobb på söndagen till Flottaren som jag tackade ja till. Kände endå att jag varit ledig liite för mycket så lika bra att hoppa på!
Efter jobbet åkte jag med E till Rikard för kaffe. Blev inbjudna på mat och filmpå kvällen också! Såg på "Flight" och det är en helt klart sevärd film!
 
Idag ska jag jobba klart, göra bokföring, ta en promenad och vid fyra börjar jag på flottaren!
Även idag blir nog en bra dag med mycket olika saker!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0