Avslut på helg!

Körde ett mysigt avslut på en jobbhelg. Tog mej en dusch efter Flottaren och drog på mej kläderna för att klämma ner mej i bion och se nya Wallander filmen. Den var verkligen helt okej! Värd att se!
Så otroligt mysigt att se film ensam också. Inte bry sej, bara vara!:)
 
Imorgon väntar måndag (ny vecka, nya möjligheter) varför säger man så?
För min del ser veckan ut exakt som denna vecka. Job, träning, planering och jobb! Men iofs, onsdag blir det nybörjar yoga för min och Elins del :) Ska bli spännande och väldigt skönt!
 
Något som jag tänkt på ett tag nu, det är mitt företag. Jag är så otroligt glad att jag startade och verkligen gjorde det! För jag älskar att pyssla, planera och "ta hand om" min lilla lokal och ordna med min egen marknadsföring :)
Mys!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är tur att du har ett företag! Förr var det omöjligt att få en ggggggggg! Nu behöver man bara ringa och boka tid! LAVVO!

2013-01-13 @ 21:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0