"Ledig"

Idag känns det som att jag är ledig. Kan vara för den otroliga gårdagen där precis allt gick i ett!
Kom fram till att jag jobbade på alla mina fyra olika jobb. Skönt, men stressigt!
Yogan som avslutade onsdagen var helt okej. Kommer gå tio gånger framöver. Skönt att lära sig mer och verkligen kunna använda det hemma sen!
Blir ett kort på friskis och svettis här i Vansbro också. Få dagarna att gå och aktivera sig mer!
Blir en resa till fjällen i vår också, kommer bli härligt!
 
Började dagen idag med en kanongod frukost som kunde avnjutas i lign och ro.
 
 
Så idag ska det börja skuras trappor, jobb på flottaren fyra timmar och skicka iväg film från bion. 
Men det är en lugn och skön torsdag, och oj vad jag längtar till imorgon! Då kan jag ha sovmorgon till halv elva utan att ha panik! ;)
 
Dags att starta dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0