Lunch

Att stå öga mot öga, småprata, fråga efter fakturauppgifter och hur många dom är. Inser att det är förtusan Anders Svensson jag står och snackar med. Jisses!
Elfsborgs herrar kom in på flottaren för lite lunch idag. En vanlig dag på jobbet, typ! 
 
Nej det var sjukt kul kan jag lova. Precis som när Tommy Söderberg kom in på konsum när jag jobbade där och köpte risifrutti och var super trevlig. Tyckte jag kände igenom honom men kopplade inte förens han gått.
Kul när det är något extra liksom!;)
 
Sparandet till tågluffen går framåt. 3000 ca för själva tågåkandet, sen är det bara upp till mig hur mycket jag ska ha och leva på!
Klart jag är sugen på sol och värme nu snart, men vi får se hur jobb delen ser ut framöver!
 
Kryper ner och ser på "Friends" efter att ha tvättat, sopat trappor och gjort 5H på flottaren.
Sliten i kroppen idag, kan ju bero på gympasset jag gjorde igåt kväll :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0