Smärta yvallt!

Jaha.
Ibland är det allt bra jobbigt att inte veta sina jobbtider.
Startade dagen tidigt med att skjutsa Elin till Myrbacka skola till kvart i åtta morse. Drog hem och slängde mej i sängen igen. Sov, myste, slöade och körde en seg och lång frukost!
Iväg till Flottaren för jobb. Halv sju slutade jag och det var lika bra att köra på med trappor.
Så hann vi även grovstäda städskåpet här hemma också!
 
Tagit ett bad, smort in fötterna och händerna och nu har jag bäddat ner mej!
Imorgon väntar 11 trappor, 3 h jobb på flottaren, två massager, en tvättstuga som ska städas och sen avslutar jag dagen med Elin på nybörjar yoga i D-J! Härligt! :) Borde somna gott imorgon :)
 
Filten som jag snart trodde skulle vara klar, får vänta lite till, tyvärr! Hade varit mysigt att gosa ner sej med den framför tv:n :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0