Tankar

Nu har Elin&Jag kickstartat denna "termin" av året. Både yoga och friskis&svettis! Skönt att ha tider att passa, härliga saker att se framemot och att få röra på sig, blir bara mer och mer motiverad!
Gym fortsätter jag med men tyvärr inte samma dagar!
 
Denna vecka har jag bara vansbrohem och massage att jobba med. Och det är otroligt härligt! Jag är HEL ledig i helgen och kan ha sovmorgon varje dag vilket känns så otroligt underbart. Speciellt när man inser att det är -22 ute. Då kan man allt dra sej lite till ;)
 
Det blir så tydligt ibland hur folk beter sig. Så tråkigt och synd.
Men är det så man väljer att ägna sin tid så tycker jag att det är helt okej!
 
Nu ska jag slänga ihop en brakfrukost, rensa skafferiet och sen blir det en stor kanna kaffe och sticking;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0