1 år som egen företagare!

Idag, för ett år sedan, la jag på de allra första handdukarna på bänken, fixade med det allra sista inför min öppningsdag som var 2 juli 2012.
Jag tjuvade lite med mitt firande, passade bäst idag så :)
 
Jag var så nervös inför att ta emot mina första kunder. Började tveka på om jag verkligen kunde massera! Men allt flöt på och det är det bästa jag gjort, att starta eget.
Trivs så enormt med det och verkligen längtar tills i höst då jag ska läsa en kurs i hot stone massage och ha in det i företaget!
 
Jag är otroligt tacksam över mina föräldrar som ställde upp med allt inför öppningsdagen. Målade väggar, slipade golv, bar dit möbler, tvättade handdukar, piffade upp stället totalt! Tusen tusen tack för att ni finns och hjälper! Kan inte tacka nog!

Idag höll jag öppet mellan 15-19 och hade erbjudanden, loppis och 20% rabatt om man bokade på plats. Lyckat!
Kul att ni kom, ni som kom!
 
Nu har jag hunnuit med en 40 minuters promenad och ska stretcha igenom kroppen innan jag slänger ihop lite pyttipanna till kvällsmat!
Blir nog tidig kväll så jag förhoppningsvis kommer upp tidigt imorgon! Vore så härligt att få en heldag och hinna med massor! Så länge jag gör det i tur och ordning så ska nog alt gå bra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0