Drömmar&Längtan

Har börjat fundera lite på vad som jag vill göra och vad som kan vänta.
Känner att jag är otroligt sugen på hus. Ett hus som inte är perfek, men hyffsat stort med en stor tomt. Otroligt viktigt för min del!
Det ska finnas saker som man kan göra i huset, fixa och trixa liksom så man får sätta sin egen prägel och endå behålla det gamla.
Jag vill måla, hitta möbler på loppis, sy gardiner, kuddar, fina sängkläder, ordna ett otroligt charmigt gästrum och bjuda hem alla vänner på en mysig middag med vin, prat och spel. Jag vill ha något mer än en lägenhet som inte är min.
 
Jag vill skapa, bygga upp något mer och få ha utrymme till det jag verkligen brinner för!
Varför sitter man och vet allt man vill, sen vågar man inte ta nästa steg. Även om nästa steg bara är at leka med siffror på vad allt kostar, eller gå på en husvisning, bara för att.
Man måste ju börja med allting för att veta vad man vill.
 
Nu slår jag nej ner med lite av varje at styra upp med och sen blir det en tidig kväll!
Jobb på fm och en tur till Mora på em.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0