En helg har passerat

Varför går det så otroligt fort? Man hinner knappt landa hemma innan man ska upp på måndag morgon och köra samma visa en vecka till.
Men men!
Jag tar iaf vara på varje dag känner jag, mer eller mindre.
 
Just nu känner jag mig tvärslut.
Tog mej en rask promenad och sprang till och från ut till stugan igår. En mil totalt och Anna mötte mig! Mycket bra träning och skönt att komma igång!

Mys på bryggan, badning, fiske, läsning och mat blev det. En incident på brygan då jag kilade fast mig och kom inte loss på 15 minuter ca och Stina lekte inuti fyren!
Vi fick se pappa ta ett bad i sjön på kvällen och ett gott skratt förlänger livet helt enkelt :)
 
Idag har det blåst som tusan. Packade ihop och drog till Pers stuga för lite beach volley med en hel bunt!
Trevligt och det ska absolut göras igen! :)
 
Hemma igen och har badat, handlat, städat lite och slängt i en maskin tvätt hemma hos mamma och pappa då det är enormt mycket att tvätta igenom! Måste få ordning nu! :)
 
Planera veckan och laga mat till mig och E också. Sen ska jag krypa ner och slå igen de blå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0