Kan man

Kan man bli besviken på just ingenting? Och varför slutar man aldrig förvånas över saker?
Känns bara otroligt tråkigt att inget blir gjort när man själv är borta. Inget fönster öppet och ingen luft inne. Bara en sån sak, är det bara vi tjejer som tänker på det?
Disken diskad, blommorna vissna av värmen, sängen sådär oinbjudande då det är påslängt med täcket bara.
 
Visst, nu är jag tråkig. Men snälla svara mej, varför blir man besviken av sånna småsaker?
 
Har lagt på en högre växel nu med de nya köksmöblerna! Imorgon ska jag belöna mig med pizza efter jag skurat alla 47 trappor! Längtar!
Grundmåla två till stolar och slipa bordet. Det är morgondagens saker.
 
Börjar fundera mer och mer på det där underbart fina Antikhuset på järnvägsgatan som är till salu. Ååå vad jag vill ha det och egentligen, varför inte?
Mja, får suga på den karamellen ett tag till tror jag! :)
 
Nu ska jag krypa ner!
Puss & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0