Ny energi!

Då var det redan söndag och veckan som gått har varit minst sagt händelserik!
Cyklat till stugan för att luncha, tagit igen sig efter simningen, kollat volleyboll vid kämpudden, middag med vänner, jobb jobb jobb, varit handledare för övningskörning, Erikshjälpen, grillat, spelat badminton och vunnit beacvolleyturnering ute vid stugan!
 
Igår hade Morbror alltså anordnat beachvolley turnering ute vid Idsjön och jag hade med ett lag. Erik, Timmie, Elin, Rickard och jag. Obesegrade tog vi hem segern och vandringspokalen! Mycket trevligt och otroligt bra väder. Promenerade till Trolludden och tog båten över till vår stuga, Erik&Jag då de andra for hem.
La oss på bryggan och sov, läste och bara myste!
Jag har aldrig varit så slut i kroppen som igår. Sov som en stock på bryggan och bara njöt av tystnaden! Helt otroligt vilken ro man får 10 minuter från Vansbro. Mer sånt ska det bli :)
 
Fick besök på kvällen av Erik&Hanna som var hem på besök, så en del diskussioner, vin och mys så kröp vi ner lite försent för min del, men det tog jag igen när vi kom hem. Badade och sen somnade jag omgående. Mycket behövligt!
Städat klart det som skulle städas idag och nu ska jag bara diska innan jag gör mej redo för sängen. I veckan blir det tidiga mornar och idsjömys med Elvira, mamma och Elin. Härliga vecka!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för den gånga veckan, nu väntar en helt ny som blir minst lika fartfylld! :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0