Onsdag 31 Juli

Tiden bara rinner iväg. tyckte det var nyss jag gjorde min första dag på systemet och nu är det inte många pass kvar där. Även bara 8 dagar av 120% arbete och idag 6 h extra på systemet.
 
Upp tidigt så jag hinner klart med en lägenhet, ca en timme kvar på den, och efter jag slutat i em ska det skuras lite. Får ta en heldag med jobb känner jag. Imorgon blir en stressig dag och jag vet hur jag blir då.
 
Mår bättre än igår som jag känner nu. Ska proppa i mig vatten och frukt heeela dagen nu och äta riktigt. Kanske avslutar dagen med en rask promenad runt saltvik bara för att sakta komma igång igen!
 
En minisemester för min egen del är inplanerad och jag längtar!
Vill planera in en tripp till Småland också, ska försöka göra det så snart som möjligt.
 
Nu blir det frukost, kaffet puttrar på de sista dropparna och sen är det bara att ge sig iväg för en dag som kommer gå snabbt förbi!
 
Det är bara att köra på för att sen ta lärdom av det som varit!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0