Sol, sömn, bok och pizza

Uppe med tuppen och bara körde på med städningen! Svettigt, varmt och huvudvärk!
Unnade mig pizza till lunch strax efter ett och la mej hemma hos mamma&pappa på gården och solade. Somnade omgående och känner mej okej utvilad nu!
 
Tänkte slänga upp lite kort från de senaste dagarna, då jag varit vid stugan med mamma och Elvira som är här på semester!
 
 
Livskvalite att ta ett bad på bryggan i solen, med varmt vatten! :)
Passade på att ta ett fotbad samtidigt och gjorde en fotbehandling som ska ge babylena fötter! Upp till bevis helt enkelt! :)
 
 
 
Bryggfrukost i solen med en massa gott, tänk om man hade det såhär varje dag! En stor del med att vara vid stugan är just bryggfrukosten! :)
 
 
 
 
Fiske och kortspel hos mormor & morfar på rätt sida sjön! Vilka härliga dagar!
 
 
 
Nu ska jag ta en dusch, ringa ett samtal, slå på kaffe, handla och måla stolar. Inser att ingen annan kommer göra om mitt kök så nu lär man ta sig i kragen :)
 
Imorgon väntar heldagsjobb, längtar som tusan! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0