Tänk om

Om jag kunde skulle jag ta alla mina nära och kära till ett ställe som är tryggt från allt ont som kan hända oss.
Jag vill att alla ska få vara friska och glada, leva här och nu och njuta av allt det fina som finns runtomkring!
 
Jag blir så otroligt känslig när något, vad som helst, händer. Jag hatar att det händer!
Man börjar fundera, tänker om, blir irriterad och vansinnig. Man tänker till att livet är här och nu och det går inte i repris. Men varför ska det alltid vara när något hänt som man tänker dessa tankar, att man banne mej ska ta vara på varje dag, aldrig vara arg, eller aldrig bråka! Även det kan jag bli irriterad på!
 
Tog mej ett långt bad med skum efter att ha jobbat och legat på bryggan vid annas stuga tillsammans med vänner!
Nu ska jag slänga ihop laxknyten och in i ugnen med dom, äta en god måltid med E och sen blir det faktiskt sängen!
Imorgon lär jag ta mej upp tidigt om jag ska få denna vecka att gå ihop!
 
9 dagar kvar av hårt slit!
 
LAVVO

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet.. Är helt skakig ikväll, svårt att andas! Vill vara hos er! LAVVO!

2013-07-29 @ 21:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0