Att man orkar kämpa vidare

Ibland fattar jag inte varför jag alltid kämpar så jävligt med allting?!
Jag vill verkligen ha det rent och fint här hemma, undanplockat varje kväll så man kan vakna till ett rent och skinande hem och slippa ha panik över allt som ska göras hemma, när man endå har dagarna fyllda med en massa annat!
 
Men men. Jag ska verkligen göra ett ryck med allting. Det ska rensas i pärmar, saker ska slängas, papper ska in i pärmar, det ska sys, sprayas, stickas och målas. Jag tar en sak i taget och framför allt, en dag i taget. 
Jag tycker man borde komma långt om man kör på med något av allt som ska göras, i ca en timme om dagen. Eller är det en dum idé/tanke?
 
Jag har otrolig ångest över om jag ska ha semester eller ej. Hur jag än gör så blir det fel på något vis!
 
Men nu ska jag slå på en dålig film så jag kan somna, mer utvilad imorgon, än idag.
Trappor, systemet, balfrisyrs check och kaffe med vänner!
Och en timme med sånt som behövs!
 
Nu kör vi på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0