En lång helg!

Fattar inte, det har hunnits med så otroligt mycket! En mys picknick med Älskling vid udden, en flaska rosé, godis och film. Cyklade runt och kollade på olika hus, fantiserade och bara njöt av den fina kvällen!
 
Jag har gjort Evelines balfrisyr, tagit massa kort, jobbar ett lång pass på systemet, sett på sverige - österrike, skrattat, druckit öl, tränat, spelat beach, sett derby, ätit gott, spelat spel, dansat i kapellet och bara fått vara! Det har varit fantastiskt helt enkelt!
 
Nu ska jag dricka kaffe, klä mej och plantera blommor hela dagen. Mer extra jobb och jag får vara ute vilket känns toppen!!
I em kväll blir det trappor och hemmagjord pizza! En till dag med bara bra saker!
 
Bilder kommer, bara jag får till det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0