Fredag kväll och AW

Hej och hå!
En lång jobbdag med mycket positiv respons och nya lärdomar!
Kom hem och svirade om, tog med mej min andra hälft och körde AfterWork på flottaren. Toast skagen och hjortfilé tillsammans med ett glas rött!
Mycket prat, planering, funderingar. Mycket mysigt!
Hem igen och fortsatte funderingarna. Nu ska jag krypa ner med en dokumentär och 11 September och försöka somna. Imorgon tänkte jag kliva upp i skaplig tid och verkligen köra igång med mina nya köksmöbler! 
 
Passa på att vara ute eftersom det utlovas fint väder! Två flugor i en smäll :)
 
Försöker lägga upp kort men det ser ut som bilderna är för stora, jobbar på det :) Säkerligen en enkel lösning men jag är nybörjare så ni får ha överseende! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0