Härliga dagar!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En massa bilder från midsommarafton som vi tillbringade vid Stugan! 
 
Familjen Källåker har varit på besök i en vecka och massor med mys har hunnits med. Fårcafé, Ryggåstugan och en egen picknick med sommarlovstårta i lekparken här utanför. Massa mys helt enkelt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är det verkligen vardag igen och man njuter. Igår var det regn hela dagen och det gjorde mej inte ett dugg! Låg inne i myskläder, såg på film och tvättade. Gjorde lite nytta och avslutade med klippning, slingor och färgning av fransar. Tänk att vakna och känna sig sminkad ;) Riktigt nöjd blev jag!
 
Nu har jag sett klart en film som jag började kolla på igår, "Bröllop I Italien" Heter den och jag kan verkligen rekommendera den! Jag har gråtit, skrattat och längtat när jag sett på den. Längtat efter att resa och se nya saker.
Lånade filmen på bibblan så där har ni ett tips! :)
 
Nu ska jag göra mej redo för dagen och fixa lite med allt som ska fixas idag. Får bli en lång dag men tidig kväll!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Härliga bilder! Ha en bra dag! LAVVO

2013-06-27 @ 11:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0