Hemma igen!

Igår vid två kom vi hem med tåget efter en helg i Stockholm!
Kom dit i fredags vid lunch och shoppade lite smått med Elin. Satte oss på takbaren på kulturhuset i solen och tog en öl i väntan på Jonna. En till i väntan på Erik! :)
E och jag drog oss mot Rappling&Hanna där det bjöds på rose, öl, ost och nötter!
Mycket trevligt!
Efter en lång kväll bäddade vi ner oss och slockande!
 
Lördagen var en seg dag med regn! Tog hamburgare till lunch och stosade runt. Bowlade och sen begv vi oss till en restaurang i gamla stan där det blev tapas och vin! Sjukligt god mat! Man kunde liksom inte sluta äta heller!
 
Hem för att se på en film men Hannna och jag slocknade ovaggade! Grabbarna såg klart och trivdes :)
Igår åkte vi hem vid tio och kom hem vid två. Tog mej en dusch och sen bäddade jag ner mej i sängen och sov i stort sett hela dagen. Fått för lite sömn den senaste veckan så det var inte så konstigt att jag tvärsomnade!
 
Nu är jag uppe och småfixar, inser att nu startar 3 månader med lite mer jobb och 3 månader av sommar! Det ska vi njuta av på många sätt!
Först ut är bal, dansuppvisning och derby! :) Blir en bra vecka trots mycket jobb!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0