Nationaldagen!

Hej och hå. Godmorgon!
Igår var en bra dag tycker jag. Fick en hel del gjort,mest småsaker som man oftast skjuter upp tills det sista, men även lite mer större.
Jobbade med både massage och på systemet.
Nya bokningar och mer kunsakp på systemet.
På fredag, imorgon, går jag ju på schemat och det är liksom lite då det kommer börja. Ska bli superhärligt!
Är så laddad!:)
 
Skattepengarna kom igår också, så blir jag så fundersam på hur jag ska göra med dom. Men jag tror jag delar det i fyra delar. Två delar till sparkonto, en del till att betala av på billånet och en del på vanliga kontot. Får nog bli  så! :)
 
Köpte mej nya fotbollsskor igår och gick på DJ:s träning. Mycket kul och det blir nog fler gånger. Behöver några tider, lite mer träning och håll igång!! :)
Men oj vad jag hade ont i tårna efter. Jag hoppas skorna går ut sig lite mer sen! De lär väl visa sig :)
 
Nu ska jag sätta in alla kvitton och papper i företagspärmen, sen frukost och trappstädning. Vid lunch ska jag börja fixa eves balfrisyr också, och vilket väder dom får! Alldeles perfekt ju!
 
Bilder kommer, håll ut, jag försöker lära mig nya kamera ;)
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0