Nya projekt.

I helgen när Elin och jag besökte marknaden passade vi på att ta en kik inne på erikshjälpen. Spanade länge innan jag fick syn på en kanonfin pall!
95 kr senare ligger den i bilen och vi knatar runt på marknaden. Köpte marknadsgodis, langos och så blev det en förpackning fotbehandling. Tydligen ska det hjälpa torra fötter och lindra sprickor. Vi får se när vi behandlar, ska göra det till en spa kväll :)
 
Iaf, så hade jag en liten tanke med pallen. Den ska få nytt typ på sig. Inget mer.
 
Så såhär såg den ut när jag köpte den;
 
 
Tog av tyget för att sätta dit nytt, men då kom detta fram;
 
 
 
Ganska snyggt, men jag ville endå köra på med det jag tänkt från början!
 
Resultatet blev tillsist såhär;
 
 
 
Där ska den få stå. Framför spegeln. Perfekt att använda till skosnörning, hår och sminkfix!
KUL! Älskar att hålla på!
 
Idag då?
Lite trappor kvar och sen ska jag fortsätta med min bok, mina vetekuddar och om vädret tillåter ska det slipas pinnstolar som aldrig förr!
Nu ska det få bli ett helt nytt kök också! :)
 
Kaffe och kräm nu! 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad snyggt det blev! Lavvo!

2013-06-18 @ 10:37:33
Postat av: LindaBoo

Superfin!! :)

2013-06-18 @ 11:58:44
URL: http://lillatosa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0