Att komma i fas

Jag känner mig så otroligt stressad på många vis.
Jag har mycket småsaker här hemma som aldrig blir gjorda, jag har inte orken eller viljan riktigt att jobba mer och hårdare med mitt företag. Jag tar mej inte ut för att få tag i andra jobb och jag är lat vad det gäller mig själv. 
 
Jag ska verkligen försöka bli bättre på allt detta och i första hand ska alla småsaker som har med hemmet att göra göras. Det är bara skitsaker som går sjukt fort bara man börjar, men det är just det, att börja.
Så fort jag slutar jobba på bion så kommer jag inte att ha den stressen över mig längre, att det ska ordnas och lösas med personal, kolla om filmerna finns, packa upp beställningar, göra beställningar, åka på att jobba fast man inte kan osv.
Det blir så perfekt, för jag gör sista dagen den 27 och den 28 åker vi till Kreta! Härligt!
 
Jag känner också en ekonomisk panik. Man borde börja spara långsiktigt, göra dessa långresor och bara leva varje minut. Men dte går inte ihop med den lilla jobbtiden jag har. Bättring på väg!
 
Igår var en bra och konstig dag. Kände mig likgiltig nästan hela dagen. Tog med mej Elin på Erikshjälpen och där shoppade vi loss båda två, ska visa senare! :)
 
Nu blir det jobb, bio, vansbrohem, flottaren. Som sagt, för mycket för att kunna koncentrera sig ordentligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0