Efter många om och men..

S¨å åker jag och Elin idag ner till Vimmerby. Imorgon kommer Erik och Mattias och förhoppningsvis Johan!
Kommer bli en grym helg hur som helst och vad jag längtar!
Dock står mina trappor och skriker efter mig för det ska göras först. Sen packa ner kläder och hämta massagebänken. Tanka, kolla olja, fylla på vatten osv!
Vid fyra siktar vi på att komma iväg! Första biten ska Elin övningsköra!
 
Igår pratade vi även om semester. Jag tror inte jag kommer ta ut någon i sommar. Blir ju en vecka i Maj och sen ska vi köra på Italien i Oktober så. Jag kör på med jobb hela sommaren och sparar ihop är tanken. För sen vill jag så gärna åka till karibien och hälsa på Elin och göra Kanada och USA. Vilken dröm det vore!
 
Men nu ska jag göra mig iordning!

Blir en lång och bra dag idag, det känner jag på mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0