En bra helg lider mot sitt slut

Det har varit så blandat. Efter jobbet i fredags blev det selins med E, Simon och Fia. Grekisk sallad och sen hem för att sova, dödstrött.
Innan vi knatade hemåt blev jag så positivt överraskad också. Företaget går verkligen framåt och det stämmer verkligen att när folk börjar prata om det så sprids det otroligt fort! :)
 
Igår var det uppstigning för att först ha en massage innan jag sedan begav mej mot Flottaren. 4H jobb senare sitter jag framför tv:n, fortfarande på jobbet, äter mat och kolla på herrarnas 5mil! Kaffe och målgång, då knatade jag hem.
Tog en dusch och sen ner till bion för jobb. Fixade en massa saker där och sen handling till en kladdkaka!
åkte till DJ och hämtade mat med Erikarna, sen hem till Timmie för mat och film. OCH kladdkaka såklart ;)
Gott!!
Knatade hemåt och tvärdäckade!
 
Imorse var jag upp fem i åtta, bokade fyra platser till vasaloppet och sen i säng igen. Tio över nio skulle jag boka en till plats på skämt, men då var det fulltecknat redan. Helt galet att det verkligen går så fort. En timme liksom!

Jaja, vi är anmälda och vilken utmaning det kommer bli, men jag ser framemot det så otroligt mycket så det ska bli så skoj!!
 
Idag är det jobb på flottaren, sen bion. Efter det bäddar jag ner mej i soffan och somnar! Längtar redan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0