Kan man ha det för bra?

Ibland blir man så väl medveten om att man har otroligt bra jobbtider. Det ska göras och man gör det när man själv vill. Absolut vill jag ha fasta tider, men detta passar utmärkt att kombinera med eget företag!
Och jag blir så otroligt stolt och lycklig över nya bokningar, folk som frågar efter vetekuddar och att se på folk att massage ger en bra effekt.
Det är mitt egna kryp in som jag är så otroligt stolt över och jag tror inte att någon förstör riktigt hur jag menar. Det är MITT. "Emmas Kroppsvård" är mitt egna företag, jobb, sysselsättning och något jag älskar.
 
Log så mycket igår och nu på morgonen, det slår mej verkligen att jag har det så bra!
 
Kickstartade dagen med att se klart på säsong 6 av "Friends" läste ut en otroligt bra bok och åt en lång frukost!
Det är härligt när det är ljust redan vid sju, lätt att komma upp och få saker gjorda!
Nu ska jag sticka några varv sen ska jag in på sista färgen till filten!
 
Igår fikade vi hos mormor&morfar, Elin&Jag. Myspys!
 
 
 
Det har blivit en lite tisdagstradition. :)
 
Idag blir det tvättning, jobb, städning av tvättstuga och ikväll avslutar vi med Yoga! Ska bli så underbart härligt!
Imorgon är det jobb som framförallt står på schemat! Ska bli så skönt med olika saker nu framöver!
Sju veckor till utlandsresa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0