Lång helg

I onsdags bar det av mot Vimmerby med Elin.
I torsdags kom Erik&Mattias och sen var helgen igång. Mys, bowling, god mat, promenad, spel, kurragömma mm har hunnits med och en förkylning fick man som tack!
Helt slut i kroppen och jag sov nästan hela vägen hem igår. Ingen feber och det hurrar vi för!
 
Slänger upp bilder senare från helgen.
 
Jag börjar inse att jag gjort ett så otroligt bra beslut vad det gäller bion.
Bara sju veckor kvar tills jag inte behöver bry mej och fundera på om jag kan åka bort en helg eller bara få ha en hel helg att vara ledig på.
Nej det ska bli så otroligt härligt, slippa vara uppbokad någon timme varje helg.
 
Lika med flottaren, så fort säsongen är slut kan jag aldrig tänka mej att det blir helgsjobb, mer lunch och kväll och det är mer okej för min del!
Nej, denna sommar ska bli en sån där otroligt härlig sommar känner jag!
 
Nu är det dags för frukost och te! Intar soffan denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0