Positiva besked

igår blev det 7 H på flottaren, Härligt!
Klämde ett finger ganska rejält också men det läker fint och till veckan ska det inte vara några problem :)
 
Idag fick jag ett positivt besked på morgonen! Känns kanon, och i em väntar ytterligare ett mejl med bra saker!
Mysmorgon har jag kört på, klev upp strexa efter sju, klarvaken och sugen att göra något. Sydde ihop min filt lite mer och sen gjorde jag mej en frukost som avnjöts i soffan med en ny bok! Så nu är jag fast i bokvärlden ytterligare en gång. Flerlär det bli då jag fyndade 8 st böcker på erikshjälpen i onsdags ;)
 
Lunch med Linus idag, en tur med Elin till äppelbo gemenskap och ikväll blir det fotboll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0