Söndag

Jaha, sjukt fort helgerna går numera.
I fredags var det lite second hand, lunch, trivsel, jobb och annat som blev gjort. iväg på AW och sen vidare upp till saltvik på fotbollskväll. Tråkig match tyvärr!
Spelade lite biljard och planerade lördagen. Spöade Linus i en match det kändes helt okej :) 
 
Kom hem vid ett, genomfrusna och kröp ner!
Gårdagen bestod i en skotertur som inte alls blev som vi tänkt oss, tyvärr. Bittra gav vi oss iväg, Erik, Maja och jag. Efter tio minuter blir det stopp för att skruva fast styret som satt löst på pappas skoter, vidare iväg mot flögsjön. Mötte upp alla som skulle mötas upp och drog upp till Klacken!
Trivdes i utsikttornet (Jag tog mej enda upp) och grillade korv och solade. Underbart väder, verkligen!
På väg ner igång startade inte skotern, men tillslut så fick vi igång den, och så lät det konstigt. Min vanliga tur när jag lånar pappas skoter. Tog det sakta ner till flögsjön och ställde den där vid vägen och åkte bil hem. Så otroligt tråkigt att det alltid ska bli något. 
Erik och Pappa ska kika på det idag iaf så jag hoppas att det inte är något stort!
 
Idag bär det av på jobb på vansbrohem och flottaren. Ikväll hoppas jag att jag tar mej ner på ett pass med friskis och svettis, vore härligt med lite träning faktiskt!
 
 
 
 
Dags för veckans alla måsten och utflykter, känner att det finns en bra blandning av saker som är planerade :)
 
Underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0