USCH

Idag var det ett otroligt KAOS på jobbet. Ingen struktur, ingen ordning bara folk ÖVERALLT som gjorde i stort sett allt annat förutom det som skulle göras!
Det är inte kul när man ska göra allt, stå i kassa, hämta nya bestick,lägga upp mat, ta beställningr, ropa nya ordrar osv osv osv. Men jag överlevde och nu är jag hemma!
Har jobbat på bion också. Skyndade mig med allting efteråt och smet in för att se resten av filmen. En av de bättre Johan Falk filmerna tror jag bestämt!

Mys!
 
Nu ska jag bada, lägga en underbar hårinpackning, raka benen och smörja in mig ordentligt. Tar kudde och täcke till tv:n och slår på tv4 filmen tänkte jag. Brukar bli en söndags vana och Erik bär in mig till sängen när jag somnat.
Kan det bli bättre? Nix!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0