Är jag ledig?

Jag har nästan hela mitt "arbetsliv" jobbat helger och kvällar. Konsum, personlig assistent, Flottaren, Bion, Restarurang Saltvik. Alltid har jag lyckats hitta jobb som innebär kvällar och helger. Men nu, Jag har bara mitt företag och Vansbrohem! Underbart! I sommar jobbar jag även på Systembolaget, komemr bli sjukt kul!
 
Men nu har jag alltså varit ledig ett tag. Två helger behövde jag inte ens tänka på att ta ledig och styra upp med allt innan jag åkte till grekland. Jag kunde bara njuta!
Nu i helgen har jag kunnat göra vad jag vill, när jag vill. Helt ledig!
 
Pga dåligt väder har jag sett klart på "Prision break", bara en film kvar sen så :)
Ska plocka lite, sticka, läsa, sy och se på film idag. Bara njuta av friheten, och det är en konstig känsla.
Men åå så härlig!
 
Dags att njuta och ta vara på livets alla godheter! Underbara helger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0