En dörr stängs och många fler öppnas!

 
 
 
 
 
De Tre första bilderna är från i fredags. Det bjöds på en hel del olika saker. Sangria, tequila, lakrits shot, guinnes, drinkar, drinkar, drinkar. Mycket trevligt, och mycket goda drycker!
 
Igår var ju en ledig dag som bestod av fotboll på halvkass nivå. Eller helkass. 
Blev otroligt sugen på Ost&Kex så jag dukade fram tills E kom hem, njöt och somnade hyffsat!
 
Idag har jag gjort en massa små saker. Känns så härligt att bara vara, ha tid att laga mat, ta ett långt bad och sitta vid datorn i lugn och ro!
Just det! Beställde en systemkamera idag! Känns hur bra som helst och med alla sparade bidrag och egna sparade pengar så har jag råd! Kommer bli en rolig vår och sommar nu! Lära mig allt och börja exprimentera!
 
Blev precis inbjuden till fotbollsträning i DJ på lördag och Måndag nästa vecka! Mja, inte omöjligt ;)
Dom har även ringt från Nornan för ca 1 månad sen.. Eftertraktad? Vanliga visan, ingen som vill stå i mål! 
 
Nu ska jag slå på en film, tända ljus och duka fram ost&kex, idag igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0