Sista dagen på det som aldrig mer ska bli..

Idag känns det som en sista dag, nästan som nyår, något nytt ska hända och ikväll är sista kvällen med det gamla!
Det känns som denna vecka redan passerat, har hunnit med galet mycket på tre dagar som jag annars gör på 7 alltså..
Mycket massager denna vecka och jag blir så lycklig av det. Att se kunderna återkomma och att deras besvär försvinner! Härlig känsla!
 
Åkte fast i poliskontroll idag också, tur att det bara var nykterhet och körkortskontroll. Hade inge bälte på mej men det sa dom inte ens något om, tur Emma, TUR!
 
Tog mej en kortare löprunda nu på kvällen. Upp mot dalasågen och sen ner på byn igen, in och handlade frukt till onsdagsmyset och nyss lagat köttfärssås och spaghetti! Mumma!
 
Min kamera kom idag också, suttit och fixat ihop den, laddar just nu batteriet och bara njuter av att jag är så värd den!
Klappar mej själv på axeln och ler. Jag har klarat av slitjobb och sparat ihop dessa slantar, klart som tusan jag ska unna mig något jag önskat mig länge!! Du är bra Emma!
 
 
 
 
 
 
Nu gräver jag ner mej i soffan till Greys Anatomy, smaskar frukt och dricker citronvatten!
Imorgon slänger jag på mig systembolagets kläder och lär mig allt! 
Känner mej som ett barn på julafton, så otroligt förväntansfull och glad!!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Varför hade du inget bälte? Det trodde jag att du alltid hade!? Slarva! LAVVO

2013-05-15 @ 21:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0