Full fart

Härligt med en vilohelg, började även med en skön vilomåndag. Klev upp halv åtta, gjorde en stor långfrukost ochs log på en feelgood film! Sen städade jag undan, diskade, slängde sopor, tog en promenad, jobbade lite och tog en kopp kaffe hos mormor&morfar.
 
Hem för mer städning, ringde Elin och pratade ett bra tag med henne. Så härligt att få prata och inte bara skriva! Längtar tills man kommer dit!!
Kom upp ett par och kikade på vår lägenhet också och dom kommer tacka ja till den så nu är det verkligen mycket på.
Visst var det det innan också men det kändes nog inte lika verkligt då när det inte var någon som skulle ha lägenheten direkt efter.
Så nu satsar vi faktiskt på att köra gärnet och komma i hyffsad ordning innan jul så man slipper allt stök i mellandagarna. Sen får vi se om det håller eller inte. 
 
Har gjort en lista tillsammans med småsaker och prioriteringar. Så jag har redan börjat lite ikväll!
Efter allt jobb imorgon kanske jag hinner någon timme till innan jag får hem en massa sköna brudar för lite tacos och fotboll! Så himla mysigt!! :)
 
 
Nu blir det tv för hela slanten!
Härliga sega måndag, mer sånt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0