Grått!

Imorse snozade jag en halvtimme bara! Men jag var så sjukt trött, så jag tvingade mej själv upp och slog på kaffe och gjorde frukost. Läste lite bloggar, kollade aftonbladet och dt.se. Satte mej i soffan med en lång frukost och bara var! Nu först är jag klar för dagen. Snabbdusch, insmorda fötter, torrschampoo full håret och kläderna är på!
 
Jag tänkte ta en promenad, men det regnar. Iofs vore det skönt endå!
Bokat boende i Östersund då jag ska gå en kurs. Ska bli en härlig känsla att få betala med företaget och att jag går vidare med mitt egna :)
 
Skickat in en annons i Vansbrobladet och skrivit en på Facebook angående Fars dag på söndag.. Hoppas någon nappar :)
 
Diskat och plockat, tror det blir en tur med dammsugaren också innan jag tar mej ut på riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0