Hej hopp!

Ny dag, nya saker att styra.
Igår körde jag min moster och hennes hund till Falun där det var dags att avliva den. Gammal och ont. Kan inte vara roligt när det händer! :(
Det gick iaf smidigt och väl hemma blev jag otroligt frusen så jag bäddade ner mej i soffan med kokt potatis, falukorv och ägg :) En favorit!
 
Segade mej genom kvällen med sömn, tv&film!
Känner att jag har på tok för mycket tid över just nu och det mest frustrerande är nog endå att det jag vill göra med min lediga tid är att jobba. Men det finns ju inget jobb som vill ha mej lite extra.
Visst, jag har lite extra sen, om en månad, i endast en månad. Jag tycker bara det är otroligt jobbigt att inte få napp i Vansbro.
 
Var ju på intervju för Indiska i fredags i Borlänge. Tycket det gick bra endå men då återstår det att se om jag gjorde ett så pass bra intryck att jag får tjänsten som dom sökte!
I slutet av denna vecka eller början av nästa, snart där..
 
Idag blir det lite jobb sen bokar vi resan till Miami! Kommer bli heelt fantastiskt! :)
Så är det också Grey´s ikväll. Kan liksom inte bli en så mycket bättre dag känns det som!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0