Hot Stone Massör

I måndags drog jag till Östersund för en dags utbildning. Två hotellnätter och bara massa härlig ledig tid för mig själv också!
Utbildningen gick bra, övade på varandra, köpte på mej så jag kan börja med behandlingar omgående och tog in allt jag kunde!
Ätit gott, strosat runt, bara varit och njutit!
Igår tog jag bussen hem igen och i Mora mötte mamma&pappa mig! Tack för att ni alltid ställer upp och hjälper mej på tusen olika sätt! :)
 
Igår blev det hemmagjord pizza och tv. En härlig kväll!
Idag fick det bli en liten sovmorgon, långfrukost, tejpat in alla kvitton som har med företaget att göra, plockat en massa och förbereder för försäljning av hylla och fåtölj! Äntligen försvinner lite saker från hemmet! Bara att köra på nu!
Ska sy lite, städa en lägenhet, börja med trappor och sen massage ikväll!
Känns som en bra dag! Blir vad man gör det till!
 
Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0