Idag är jag trött

Det känns att jag jobbat lite i helgen. Trötta ögon som snosade någon timme imorse!
Nu sitter jag med kaffe och har ätit frukost. Ska diska bort berget, sy lite och sen måla klart i källaren. Kanske är 3 timmar kvar bara så, lika bra att ta tag i det så är det klart sen :)
 
Nu är allt bokat till kursen i Östersund också. Ska bli kul att komma iväg och just att företaget kommer kunna betala detta känns inte alls fyskam!
 
Veckorna går sjukt fort just nu, känner att man verkligen måste göra allt man hinner samma dag nu. Snart så är det julskyltning och sen går det undan fram till nyår.
Sen bara två veckors jobb och sen 3,5 veckas semester. Känns inte helt fel just nu!
 
Minus 3 idag när jag klev upp. Så nu börjar tiden när man får gå runt till jobb. Spara in på bensinen! :)
 

Nu blir det disken som sagt, suck!
 
Ha en fin dag och ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: mamma

Imorse när JAG klev upp var det -7 grader! Lavvo

2013-11-11 @ 15:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0