Stolt!

Idag sträcker jag på mig lite extra och ler lite fånigt. 
Jag har idag, uppnått mitt egna mål med företaget detta år. Och det är alltså 2 månader innan året är slut! Jag känner mig otroligt bra, duktig och stark!
Nu lägger jag fram nästa mål för detta år och hoppas det går vägen, vore ju fantastiskt!
 
Varit till Blge en sväng idag. Intervju om jobb så nu är det bara att hålla tummarna så får vi se hur bra det håller! :)
Hann med IKEA innan också och fyllde på med handdukar, ljus och annat till företaget så nu har jag bunkrat upp inför den kommande mörka årstiden! :) Bara att boka en tid in i värmen och lugnet!
 
Och allt är nu klart med resan, alla får ledigt så inom någon dag ska vi boka flyg! Hur härligt är inte det här liksom!;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0