Tvärtom

Tänk att tisdag och Onsdag klev jag upp runt åtta, halvtrött men endå pigg på att komma igång. Dock fanns det just inget att göra så jag satt mest hemma och bara va. Småplockade och så!
Men idag när jag till och med skrivit en lapp på saker som ska ordnas med idag, då är man dödstrött och vill bara sova. Så otroligt jobbigt när det blir så. Spec då jag var supertaggad igår kväll på att jobba och styra med saker till företaget! Men jag har tagit mej igenom dagen och sitter nu i pyjamas, sliten i ryggen och halvtrött i kroppen!
 
Har endå hunnit med en hel del idag. Jobbat, lunchat, jobbat, fått mer jobb och instruktioner, hämtat saker, lämnat saker, handlat saker och kokat lingonglögg! :) Har tänkt mej att ha flaskor i företaget och sälja under julskyltningen! :) Så då blir det lite först till kvarn som gäller. Blev bara tio flaskor!
 
Får bli lite lyxfällan på tv ikväll samtidigt som jag fixar det sista uppdraget idag!
Blir tidig sänggång med lite SATC tror jag!
Ska även försöka få mina torra händer liite mjukare också! :)
 
 
Ska nu fylla på med vetehjärtan och vetekuddar till företaget. Lite av tygerna som kommer användas! :) Något spec du fastnade för så hojta till så gör jag en till just dig i just det tyget! Blir inte många av varje så skynda på!
Perfekta julklappar!
 
 
 
Det är sånt här folk aldrig visar, nackdelarna med att koka eller baka saker! Men här har ni det, och då hade jag endå torkat bort en gång innan! ;) Nu är köket skinande rent, dock är golvet klibbigt...
 
 
Världens skönaste strumpor. Så där fantastiskt mjuka och varma, dock inte de vackraste men vem bryr sig? :)
 
 
Måste komma ihåg att köpa någon mer sån här Hand Cream från me&i. Helt fantastisk!
 
 

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0