Upp och ner, ner och upp..

Idag har vart en sån dag. Ville helst av allt bara få sova ut, ta det lugnt och vara segast i världen. Helst inte ens behöva laga mat eller klä på mej. MEN. halv sju var jag ner och slängde i två maskiner tvätt, och slog på fläkten i torkrummet! Det du! Dock somnade jag när jag kom upp igen, så stressad hann jag med all tvätt och tack vare att ingen hade tid efter mej kunde det i torkrummet få bli helt torrt innan jag tog upp det! Skönt att slippa ha kläder överallt i det redan så stökiga hemmet. Håller på med en ny omgång vetekuddar/hjärtan, så det är tyger, måttband, strykjärn, saxar, och vete överallt. Men det går framåt och har som mål att vara klar i helgen så allt kan plockas undan igen och jag har en mindre sak att göra innan julskyltningen! :)
 
Kände mig ganska uppgiven idag. Med jobb. Som vanligt. Det finns ju just ingen framtid för mig här känns det som, med jobb. Ingen söker någon och jag vill ju självklart kunna få ett jobb som jag trivs med, där jag har kollegor och en fast tjänst. 
Går i tankarna på att göra en total chansning, Sälja av allt jag har och flytta till ett helt nytt ställe där jag inte känner någon och börja om. Söka jobb, nya vänner osv osv. Bygga en framtid, en karriär!
Det känns lite så, allt eller inget.
 
MEN, var in på bolaget och fick schema för December! Så jäkla kul med massa jobbpass under jul&nyår! Så med lätta steg gick jag därifrån!
 
Lagat mat, sett på tv, sytt, duschat, kollat på "det stora matslaget" där det sändes från äppelbo, kul med så mycket "kändisar"! :)
 
Nu blir det nog sängen för lite läsning.
Imorgon; massa jobb och småfix! Känns som det aldrig tar slut på det där småfixet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0