-2,7

Nu börjar vi gå mot kallare tider. Kl åtta klev jag upp och det var minus 2,7 ute. :( Man längtar redan till värme och bad!
Nu ska jag äta en riktigt långdragen frukost med en massa vitaminer. Fixa lite smått här hemma med saker som ska säljas, räkna på ekonomi, och städa iordning. Få tråkiga saker gjorda helt enkelt :)
 
I em ska jag nog bara ta det lugnt och se en film. Vila så mycket jag kan eftersom det uppenbarligen är något i kroppen som inte är helt rätt.
 
Jag har tänkt så mycket på olika saker den senaste tiden. Så som hur man vill leva sitt liv, vad man vill se och upptäcka, vart man vill bo, hur man vill bo och vad man vill göra på fritiden. Kommit fram till att det jag närmast vill göra är att resa lite, inte så mycket längre resor men kortare, kanske jobba på någon gård där man hjälper till att plocka frukt och bara få komma bort.
Jag ska börja kika runt lite, ska även söka lite utbildningar på högskolan. Så nu har jag kommit med en hel del val för min egen skull, och vad man sen väljer återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0